Förkyld onsdag

Idag har jag försökt plugga hela dagen. Vi har en hemtenta som ska in nästa vecka. Men det har väl inte gått sådär jättebra. Jag pluggar alltid som bäst tidigt på morgonen och fram till lunch eller sent på kvällen, mitt på dagen går inte. Det finns så mycket annat som distraherar då.

Nu har jag precis tagit ut en lax- och spenatpaj ur ugnen och sitter och njuter. Den är verkligen supergod! Och onsdag betyder även puls på gymmet, mitt nya favoritpass. Trots att jag är förkyld, näsan igentäppt och egentligen borde vara hemma och plugga så kan jag inte låta bli! Är man inne i en bra träningsperiod så är man!

Trevlig onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag fasar för den dagen jag ska börja plugga. Hur sören ska det gå hahaha

2011-09-25 @ 08:03:24
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0