Slut

Man kanske skulle ta och sluta blogga?

Det regnar igen, jag får så lätt ont i huvudet när det är grått och regnit. Har haft ont från och till hela eftermiddagen. Har en massa plugg som måste göras till imorn också. Tur det är sommarlov snart! Känner att hjärnan behöver vila.

Tänkte att jag skulle träna inne på gymmet idag men jag har fått lite ont i halsen under dagen. Vill inte få mer ont i bröstet genom att träna när jag inte mår hundra. Så ska nog dra på regnkläderna och gå ut en sväng istället. Kan faktiskt vara ganska skönt det med.

Visstja!! Jag sprang ju Springtime i lördags. Ni stod väl och hejade?
Är faktiskt riktigt nöjd med min prestation, med tanke på att jag inte har kunnat träna som jag ville de senaste 2 veckorna. Jag sprang på 56.19. Helt okej, visst? Mitt första lopp ever ju!

Vilket gnälligt inlägg det blev, men så är det ibland.

Heja, heja Lunds BK som möter Kristianstad idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0