Onsdag

Kom till skolan kl. 9 imorse och skulle ha föreläsning i kris- & traumapsykologi. Men den var tydligen flyttad till kl. 10 istället. Tack för den infon. Och morgondagens föreläsning blev flyttad till fredag. Det förstör mina planer lite. Nu får jag inte en hel pluggdag som jag hade behövt, eftersom jag har ett läkarbesök imorn. Blö.

Var är min fina energi som jag hade under påsken? Då var jag uppe och promenerade på morgonen och joggade och hade mig. Var ute hela dagarna och var aktiv. Nu sitter jag bara och hökar framför datorn och har inte ens energi att läsa ett kapitel till min skrivuppgift. Måste vara vädret! Igår var jag helt slut efter Danceaerobicen, verkligen helt slut. Och då gick jag inte på Core och MRL efter. Springtime-loppet nästa vecka ser jag inte framemot. Har ett tryck över bröstet och lite hosta som oroar mig. Hur ska de 10 km gå?

Nej, nu ska jag gå en omväg till Willys så jag får lite extra luft. Förhoppningsvis gör det susen! Ikväll är det pannkakor på menyn, jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0