Onsdag

De senaste dagarna har varit intensiva och då blir bloggen lidande.

Skolan börjar gå mot sitt slut och vi har passat på att umgås mycket, jag och mina söta klasskamrater, innan alla åker hem. Det kommer bli så tomt och tråkigt i Lund utan alla vänner. Idag åker Louise hem och på onsdag nästa vecka åker resten. Förutom Lina och Sofie som ska stanna ett tag till och tur är det. Jag börjar inte jobba förrän efter midsommar så jag har lite ledigt innan dess.

I måndags och igår var på jag förflyttningskurs inför sommarjobbet. Jag har redan gått en liknande kurs, men för 4 år sedan, så jag var tvungen att gå den igen. Det var mycket jag kände igen och kunde sen innan. Men det är ju skönt att man känner att man kan det. Idag var jag uppe tidigt och hjälpte Louise flytta sina kartonger till vårt förråd. Efter det skulle jag ha pluggat, men det blev inte så mycket gjort... Får ta ett ryck efter lunchen och skärpa till mig! Sen ska jag till gymmet en sväng och ikväll till Hbg och familjemys.

En liten uppdatering, så ni vet att jag lever i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0