Detta är jag


Namn:Josefine Hanna Maria
Piercingar: Nej, har hål i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1,78
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mellanblond
Fräknar: Jepp, men de blir faktiskt färre och färre för varje år, tyvärr
Kär? Mycket! ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte just nu. Det bästa hade varit om Lund legat vid havet dock!
Tycker du att du är attraktiv?
Ja ganska
Dricker du? Det händer ;)
Röker du? Nej, usch och fy
Vilket schampo använder du? Oliv Naturelle
Vilken parfym använder du? DKNY
Vad är du rädd för? Livet. Att glömma bort att leva och en dag vakna upp och inse att ens liv snart är slut.
Gillar du att tvätta? Nej, men det måste göras
Gillar du berg- och dalbanor? Nja


Senaste…
Filmen du hyrde?
Hyrde? Gör man det fortfarande?
Filmen du köpte? Gör man det också fortfarande?
Låten du hörde? Rihanna S&M
Låten du laddade ner? Använder bara Spotify och radion
Personen du ringde?
Capiokliniken
Personen som ringde dig? Otto
TV-program du såg? Ett Grey´s avsnitt från säsong 6
Person du tänkte på? Madde

Favorit…
Låt:
Just nu är det S&M med Rihanna
Sak att göra: Vara med Otto, vänner och familj
Sport: DanceAerobicen på gymmet!
Dryck: Vatten
Kläder: Jeans med tunika eller t-shirt
Film: Hrm.. Dagboken kanske?
Bil: Vår lilla Clio!
Serie: Greys Anatomy, Big Bang Theory

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
 O ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Det har väl alla?
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad?
Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja, och det är det bästa jag har gjort.

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit?
Inte så många gånger faktiskt
Hjärtan brustet på grund av dig? Vad jag vet, en gång
Tjejer du kysst? 2 tror jag
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hela mitt fina tjejgäng är vänner från grundskolan!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning. Kanske 3-4 gånger när man fyllde år som liten, haha

Senaste…
Boken du läste?
Håller på med I cirkeln mitt av Dan Brown
Personen du fick e-mail av? H&M Fashion News, annars Maria i klassen
Personen du fick brev av? Ingen aning, MQ kanske?
Personen du fick sms av? Jessica i klassen
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Med Otto åt jag för några timmar sedan, men med hela familjen i Hbg var det nog när Jonathan fyllde år i mars
Saken du köpte? Kvinna- vitaminer

Vad har du gjort idag? Sovit länge, varit på blodcentralen och lämnat blod, handlat, umgåtts med Otto och nu försöker jag plugga (går inte sådär jättebra, haha)
Brukar du svära mycket? Nej, det tycker jag inte
När stiger du upp på morgonen? Olika, men ofta runt 7,30
Vad har du på dig? Svarta jeans från Dr Denim och blåvitrandig myströja från Lindex 
Vad ska du göra ikväll? Mysa med Otto
Vad är du allergisk mot? Inget tror jag
Använder du hårspray? Nästan varje dag
Kan du stå på händer? Ja, men inte så länge nu för tiden
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Sådär, har lite ont i halsen och huvudet
Var du glad igår? Ja!
Vad dansar du till? Allt
Stockholm är… ? Sveriges huvudstad
Göteborg är… ? Sveriges näststörsta stad, som jag fick ett sug av att åka till igen efter besöket igår
Kan du sjunga? Nej
Spaghetti eller makaroner? Bandspagetti
Land du vill besöka? Italien, USA, Nepal, Malaysia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0