Melodifestivallördag

Den här helgen är Otto borta med laget och då passar jag på att umgås med en massa vänner. I fredags var jag hemma hos Carina & Åsa och åt god middag och hade det trevligt. Vi snackade en massa om våra praktikplatser och hur jobbigt det är att pendla och behöva gå upp så tidigt på morgonen. Åsa pendlar till Falsterbo, de andra till Malmö och jag till Helsingborg. Vi kom i alla fall fram till att när vi börjar jobba så ska vi inte pendla till jobbet! :)

I lördags gick jag en liten snabbis på stan med Louise. Jag behövde vin och Louise behövde benskydd till sin första match med sitt nya lag här i Lund. Det var riktigt skönt väder ute igår och svala sköna vindar. Så när jag gick till Willys och handlade på eftermiddagen blev det nya vårjackan och vårskorna!



På kvällen hade jag bjudit hem Sara och Annie på middag. Vi lagade lasagne och drack gott vin. Tidigare under dagen hade jag bakat en after eight kladdkaka, som blev riktigt lyckad faktiskt. Till allt detta gott tittade vi på Melodifestivalen och blev lite besvikna när Danny inte vann! Efter festivalen begav vi oss ner mot stan för en go utekväll tillsammans med mina klasskompisar. Det är så bra att kunna gå ut och ha en riktigt rolig kväll och bara göra av med 100 kr, det gör det hela extra roligt!





 

Tack tjejer för en mycket trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0