Har det bra!

Jag har det så bra! Trivs väldigt bra på min praktik, både med min handledare och med arbetsuppgifterna. Handledaren är världens gulligaste och arbetet väldigt varierat, roligt, intressant och meningsfullt! Precis som det ska vara. Jag har fått se en massa olika saker och även fått prova på att göra lite. Men det är ju lång tid kvar, så jag kommer säkert få göra mer så småningom. Vi har inte läst någon sjukdomslära i skolan än och jag känner att det är många knepiga ord och diagnoser som jag inte förstår. Men jag har på bara 3 dagar lärt mig mycket, så jag kommer kanske ha ett litet försprång när vi väl läser det i skolan. 

I morgon åker jag hem till Lund igen. Saknar min älskling, min säng och gymmet faktiskt! Och på fredag ska jag gympa och simma med sjukgymnasterna och deras patienter, haha. De säger att det är riktigt tufft och att man blir helt slut efter, vi får se om jag klarar av det!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0