Snabbt

Får se om jag hinner uppdatera innan batteriet på datorn dör...

Började på jobbet i måndags. Det har varit upplärning nu i tre dagar och det känns jättebra. Ska nog kunna trivas bra där i sommar! :)

Idag har jag varit ledig. Men fick ändå åka till jobbet för att bli fotat för min ID-bricka. Tillbaka i Lund gjorde jag lite mellanmål och la mig på balkongen och solade. Väldigt stekigt och skönt. Bakade kladdmuffins och tog det lugnt. När Otto slutade jobba hämtade jag honom på jobbet och vi åkte till Nova. Jag bytade ett par fula byxor på H&M till ett par snygga shorts. Köpte kofta på Sisters, t-shirts på Carlings, flippflopp på Bianco och sandaler på Ecco! De ni, vuxenpoäng till mig för ecco-sandalerna. Man ska vara rädd om fötterna ;)

Imorn drar vi och firar midsommar i Skillinge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0