Ryggont

Igår på gymmet dog min rygg. När jag började värma upp kände jag ingenting i ryggen. Jag var snarare peppad att få träna igen. Men under tiden när jag körde mina vanliga maskiner så fick jag mer och mer ont i svanken/ländryggen. När jag var på mina sista övningar med pilatesbollen så kom jag knappt upp från golvet. Jag hade så jädrans ont. Fick avbryta och gå till omklädningsrummet, där kunde jag inte ens ta av mig mina skor. Så jag fick gå hem i träningsskorna i små små steg samtidigt som jag försökte att inte börja gråta.

När jag kom hem och berättade för Otto så bröt jag ihop. Han fick ta mig skorna och hjälpa mig in i duschen. Efter en ipren och en riktigt varm dusch kändes det lite bättre. Några timmar senare kunde jag faktiskt ta tåget hem till Hbg och ha filmkväll med syrran. Mamma passade upp mig och masserade med tigerbalsam och det började faktiskt kännas bättre. Men nu imorse är jag tillbaka på ruta ett! Känner mig som en pinne eftersom alla rörelser fram, bak eller åt sidan gör ont. Blö, jag som hade planerat en aktiv helg med joggingrunda i jordbrodalen och promenader. Och på måndag börjar jag jobba, hoppas verkligen det går över tills dess!!

Behövde bara skriva av mig lite.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackarn, jag hatar att avbryta träning pga att man har ont eller känner sig sjuk osv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0