Malmö

Igår hade jag, Emmy och Annie en heldag i Malmö. Vi gick på stan och shoppade, åt lunch, fikade med jordgubbar, åt middag och glassbuffé och hade det mysigt. Mitt under shoppingen så ringde det till Annie. Det var från ett jobb som hon hade sökt till hösten och de frågade om hon kunde komma på intervju under dagen. Vilken tur att vi befann oss i Malmö. Så Annie gick iväg på intervju och kom tillbaka en timme senare ett jobb rikare!  Så vi var tvunga att fira det lite! Det blev glassbuffé, öl och cider på Jensens Böfhus! Mycket trevligt. Jag var inte hemma förrän strax innan nio, så det var verkligen en heldag i sköna Malmö.




I onsdags var mamma, Julia och min moster på besök i Lund. De tog tåget ner och jag mötte upp dem på stationen. Det var inte bestämt att Julia skulle vara med så hon tog ett tidigare tåg hit och överraskade mamma och moster när de kom. Det blev lite sightseeing i Lund, shopping och lunch. Det var väldigt trevligt att ha en heldag bara vi tjejer! ♥





Nu dog mitt batteri på kameran så det blir inga fler bilder.

Nu blir det film och godis med syster!
Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0