2011

Nyårsafton firades hemma hos en av mina äldsta vänner, Tove. Där var en väldig blandning av folk och vi hade en mycket trevlig kväll. Tiden innan tolvslaget gick fruktansvärt fort. Det kändes som om vi precis hade satt oss ner vid bordet när klockan plötsligt var halv tolv och vi fick slänga i oss efterätten :)


Nyårsfina




Det var tråkigt nyårsväder i Helsingborg. Dimma, mulet och hårda vindar... Men raketer smälldes det ändå!


Här skrev man ner sitt/sina nyårslöften, kom man inte på något eller gillade något som redan var skrivet satte man en stjärna bredvid.


Jag satte min stjärna på "Bara snooza 1 gång" och ritade till en på "Jag ska åka till Brighton!"

Så mina nyårslöften blir att bara snooza en gång på morgonen (det tycker Otto låter skitbra) och att åka till Anna i Brighton. De senaste två dagarna har det gått lite sådär med snoozningen... Känns inte bra att ha sabbat sitt nyårslöfte redan, men jag skyller på att vi har sovit borta och allt har inte varit som det brukar... hrm.

Men nu är vi hemma i Lund igen. Det har varit jätteskönt att vara "hemma" i Helsingborg igen en längre tid. Det är nästan läskigt hur fort man hittar tillbaka till hur man var när man bodde hemma. Sover och slappar halva dagen, bråkar med sina syskon och städar inte undan efter sig.. Men jag och Otto har faktiskt varit ganska duktiga och lagat mat och tömt och plockat in i diskmaskinen. Haha

Imorgon blir det till att bli vuxen igen. Tvätt, städning, plugg och gymmet står på schemat!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Jag var inte ens vaken vid 12 slaget

2011-01-03 @ 21:45:59
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: emmy

Om andra bilden är den jag tog så blev den ju helt ok :) (ja, rent tekniskt, inte motivmässigt) Vad kul vi hade i fredags! Ses på onsdag! puss och kram

2011-01-03 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0