Träning

Förra veckan var jag och Otto på Stadiums Outlet på Centersyd och shoppade loss. Jag köpte nya joggingskor, löptights och träningshoodie, allt från 40-60 % rabatt!! Så nu känner jag känner mig lite snyggare och proffsigare på gymmet, och det är mycket lättare och roligare att gå dit.

Och det behövs! Jag ska nämligen springa Springtime 2011. Jag anmälde mig till förra årets lopp och jag och Annie tränade som fasen hela våren men veckan innan så fick jag sommarjobb och var tvungen att gå en truckutbildning precis den lördagen loppet var. Lite typiskt! Men så var de så snälla på IFK Helsingborg att de bara flyttade min anmälan till i år istället. Så nu är det bara att börja jogga och löpa igen. I tisdags sprang jag mina första 20 min på löpbandet och det var asjobbigt. Idag är det nästa pass som gäller...

Mitt mål till förra årets lopp var att bara klara av att genomföra det, haha. Men det vet jag redan att jag klarar av så detta året blir målet att komma i mål under 55 min. Och det är 10 km som gäller, såklart! ;)

Är ni med?



Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Nope, inget lopp för mig inte. Jag tycker verkligen att löpning suger hahaa Jag håller mig till gymet.

2011-01-09 @ 08:56:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0