Onsdagen

Idag var det föreläsningar hela dagen, 9-16. Gissa om jag var seg i huvudet när jag kom hem. Men klokare blir man förhoppningsvis av det!

Nu ikväll har vi tvättat och lagat god mat. Lax med keso! Vi har pratat (eller mest jag som tjatat) om resor/utflykter/weekends till sommaren... Får se hur det blir. Otto har bara 7 fotbollslediga dagar så det blir att försöka pussla ihop det. Sen får man ju se hur det blir med jobb och så också ju... Men en sak är säker, inte en till sommar med bara jobb och utan ledighet!


Lite rolig bild från i julas. Stearinet rann över och bildade... ja ni ser :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jag ska hälsa om jag känner igen dig med :) Hihi!

Kul bild!

Kram

2011-01-22 @ 10:51:47
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0