Handboll

Sitter och kollar på handbollen. Sverige leder och kommer att vinna. Nice. Otto är i Malmö och kollar där. Handboll måste vara riktigt roligt att kolla på live, det händer ju saker hela tiden!

Tvingade mig själv till gymmet idag. 2 timmar senare än vad jag hade planerat, jag var seg och trött. Men dit kom jag och det blev 10 min på cross trainern och sen maskinerna och stretching. Börjar få tillbaka lite av min vikhet faktiskt, den som försvann när jag började på CityMail och slutade stretcha...

Idag började vi en ny kurs i skolan. Den verkar väldigt rolig! Vi ska göra intervjuer, köra rullstol och lära oss lagar. En salig blandning =)

Nu är det antingen sängen eller ett avsnitt greys. Kan inte bestämma mig.. hrm.

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej! Jo dig kommer jag ihåg :) roligt vi går i samma skola. Ser du mig nån gång så pip till! Alltid kul att träffa nya människor. :) Jag är usel på att känna igen folk, så kollar jag konstigt får du säga vem du är, haha! Kram på dig

2011-01-18 @ 08:05:08
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0