Tips!

Jag är ingen stjärna i köket och därför tycker jag inte heller att det är speciellt roligt att laga mat. Hade jag varit bättre på det så hade jag säkert tyckt att det var roligt också. När Otto är hemma brukar han laga maten och han är jätteduktig på det. Men eftersom han tränar så mycket så blir det bara att han är bara hemma och kan laga mat till mig (hehe) en gång i veckan. På helgerna brukar vi laga tillsammans och göra mycket så att vi kan värma under veckan. Men de dagar som jag beöver laga själv så ska det vara lätt och gå snabbt.  Då är Skånemejeriers creme fraiche med soltorkade tomater och fetaost en räddare i nöden. Jättegott och hur lätt som helst. Bara att koka upp med pasta till. Kanske inte det nyttigaste man kan äta, men men.




Nu ska jag bege mig hem till Sara. Otto ska ha kompisar över på fotboll ikväll, så då får jag snällt hålla mig borta. Ska bli mysigt med middag och fika med en av de äldsta vännerna! :)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Nope, har inte själv vart där. Lite avis på min lillebror o mamma. Lillebror kom precis hem och mamma är där nu =)

2011-02-17 @ 08:26:25
URL: http://saratilling.se
Postat av: Sara

Men kom hem till Sara lite oftare då så kan vi vara usla i köket tillsammans ;)Tack för igår! Kram!

2011-02-17 @ 20:48:48
Postat av: Josefine

Haha, får ta och göra det! Tack själv, hoppas du kom upp imorse! :)

2011-02-17 @ 22:22:17
URL: http://joosefinefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0