Söndag

Vilken bra söndag jag har haft! Sov länge och mös lite med älsklingen innan han gick upp för att göra frukost till oss. På med myskläderna och plugga ett tag. Sen hem till svärisarna på god middag. Nu blir det glass för mig och chips för Otto och kanske Wallander så småningom. Bra söndag helt enkelt!

I fredags hade jag finbesök! Trine kom och sov över. Vi är för dåliga på att ses men när vi väl gör det så har vi hur trevligt som helst. Vi har ju trots allt känt varandra hela livet. Våra mammor känner varandra och vi låg på BB samtidigt, sen dess har vi varit kompisar. Vi satt uppe halv natten i fredags och pratade ikapp oss om allt som har hänt sen vi träffades sist och i lördags tömde vi Nova, typ. Jag är nu en jeansjacka och en kofta rikare till våren. Och pappa fick en födelsedagspresent. På kvällen hade jag och Otto en efterlängtad kväll tillsammans =)


Igår bakade vi pizza. Muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0