Onsdag

Det har kommit snö igen. När jag kollade ut igår och såg att det låg snö på marken gick det en besvikelsens suck igenom mig. Jag vill ha vår nu! Det räcker med snö, kalla vindar och minusgrader nu. Idag när jag cyklade hem från skolan sken solen samtidigt som det snöade. Blir det en regnbåge då?

Imorgon ska jag till Hbg igen. Ska göra ett hembesök och intervjua en äldre person. Detta ska resultera i min första rapport. Ska faktiskt bli lite roligt att få skriva vetenskapligt med inledning, syfte, bakgrund och allt det dära. Men bara lite :)

Igår var jag på Aerobic Dance! Och det var så jävla roligt rent ut sagt. Jag är fast! Kommer gå varje tisdag och köra Core och MRL (mage-rumpa-lår) efteråt. Har kommit igång med att gå på lite mer pass nu på gymmet och det är såååå mycket roligare än att bara köra gym. Speciellt nu när jag börjar lära mig vilka intruktörer som är bra och mindre bra!

Det funkar inte att lägga upp bilder så det får bli en annan dag... kanske imorn ;)





Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ja fy fan va jag oxå vill ha vår nu. Kram

2011-02-27 @ 19:36:12
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0