Jag ska bara...

Jag ska bara, jag ska bara... Det är mitt liv just nu. Får ingenting gjort. Kan inte koncentra mig på bara en sak.  Är distraherad men vet inte av vad. För att jag har för lite att göra? Får jag inget gjort för att jag har lite att göra? Makes no sense. Men jag har ju saker att göra och snart hopar det sig. Jag behöver hitta min självdiciplin som fanns där nånstans för 3-4 år sen.

Julia var här i fredag och sov över. Det var väldans trevligt. Kul att kunna umgås på riktig med sin syster och inte bara skrika och låna kläder av varandra. hehe.

Idag ska jag verkligen försöka vara effektiv och göra det jag ska och behöver. Skolan om en timme och ikväll spinning! Jag längtar lite till spinningen faktiskt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0