Here we go again...

Jag tycker det är roligt att blogga, men är ganska dålig på att göra det regelbundet. Ibland känner jag nästan att det går pinsamt länge mellan mina inlägg, som typ nu, och får lite dåligt samvete. Jag värnar ju om mina få tappra läsare!

I alla fall, lite update. Förra veckan var det mycket plugg. Var i skolan mellan 9- 16.30 varje dag och jobbade med ett seminarie. Redovisningen hade vi nu i måndags och det gick super! I helgen var jag hemma i Hbg. Träffade familjen och var på födelsedagsfest för Mårten. I måndags spelade Otto match i Växjö och han var borta hela kvällen. Då bjöd jag hem Sara och Annie på mat och mys. Vi lagade fetaostpaj och varm fruktsallad med vitchoklad. Riktigt måndagsfint!







Nu blir det film och popcorn! Vi ska se en film där historien utspelar sig baklänges... får se om det är något bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0