En bra dag!

Idag har jag varit ledig! Kom i säng sent igår så jag sov länge imorse. Det var längesen jag tillät mig själv sova länge när jag är ledig mitt i veckan, så det var skööööönt! Åt frukost och kollade på Greys. Städade, damsugade och våttorkade hela lägenheten. Det skiner och luktar gott här nu. Sen gick jag och handlade och planerade maten ikväll. Nu har jag pluggat en timme och ska snart iväg på spinning och core. Jag är nöjd med min dag! Äntligen en dag som jag känner att jag faktiskt varit effektiv på.. har varit dålig på det den senaste tiden. Jag hade gärnat tagit en lång promenad idag också men det blåser fan för mycket för det. Svinkallt är det!

Nej, vår nu tack!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej! När man har praktik (iaf vi) så måste vi göra arbeten samtidigt om typ det vi gör och sen är det tenta i slutet av kursen. Har inte ni nåt sånt?

Nu är jag inte i skolan på länge igen :) Eller jo, ska va där imgn o plugga på eftermiddagen. Ska försöka sitta där varje fredag, när jag är "ledig". Dock inte nästa. Hihi! KRAM

2011-02-17 @ 20:20:25
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0