Filosofi

Jag vill skriva, men vet inte om vad. Jag vill berätta saker, men vet inte var jag ska börja. Det händer mycket runt omkring mig just nu. Inte jättemycket kanske men tillräckligt för att det ska ockupera mina tankar fullständigt. Men det är bra saker, som tur är. Bra saker som kommer innebära bra saker inför framtiden. När man har dessa viktiga och betydelsefulla tankarna så är det viktigt att kunna slappna av och bara kunna vara utan att tankarna glider iväg. Jag tror det är därför jag har legat i soffan mycket denna veckan och kollat på gamla Grey´s avsnitt, för att vila hjärnan och bara vara. Slippa tänka och kanske oroa mig. Timmarna i soffan kan nog också bero det fruktansvärt gråa, tråkiga och blåsiga vädret tillsammans med min hemska förkylning... men bara kanske.

Jag är trött nästan hela tiden, men jag är glad, lycklig och förväntansfull samtidigt! Jag är lycklig och idag skiner faktiskt solen också (fast det stormar som faaan).

Och imorgon ska jag fixa och dona på balkongen så att det kanske kan bli lite mysigt där nu när våren och värmen är på ingång. På kvällen kommer mina fina klasskamrater hit och myser!

Jag har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0