Onsdag

Igår gjorde jag inte många knop. Låg i soffan och kollade på sex and the city halva dagen. Man behöver slappa dagar också intalar jag mig själv, speciellt efter förra veckan som var plugg, plugg, plugg..

Vi började en ny kurs i måndags och nu tänkte jag vara duktig och göra allt i tid och inte skjuta upp saker till sista minuten. Vi får se hur det går.

Idag börjar Greys Anatomy igen! Det slutade ju sjukt spännande sist...

 

Lite ny design på bloggen. Det är ett jäkla meck ska ni veta, och jag har ingen aning om hur man gör egentligen så det tar dubbelt så lång tid för mig. Jag ändrar några siffror här och där och sen förhandsgranska... haha.

 

Nej, nu är det höstpromenad som gäller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0