Tisdag

TTTT = Trist, Tråkig, Tradig, Tisdag!

Nej, men det har varit sjukt trist väder idag. Cyklade till skolan i ösösregn! Det kändes som om det var jättelängesen jag var en hel dag i skolan sist. Jag får mycket mer gjort när man har en lektion på morgonen och sen eftermiddagen ledig. Då är man uppe och igång liksom. Efter lektionen idag jobbade jag och min grupp på vår anatomiuppgift. Asjobbig uppgift! Vi ska skriva ett kapitel i en bok om handleden. Och handleden är ganska komplicerad ska ni veta. Många små, små ben, muskler, nerver och krångliga namn! Sitter nu och läser om Ossa Carpi och alla dess undersåtar, bl.a. ossa metacarpalia i-v, ossa digitorum manus och phalangerna!

Nu är det snart Biggerst Loser ♥ Jag vill fasen vara med där bara för att få bli puschad av tränarna, haha.

Åh, förresten! Jag klarade min tenta! Så ikväll blir det kladdkaka för att fira :)

TTK! = Trevlig Tisdag Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0