Kalas

Igår hade vi min familj, mormor & morfar och farmor & farfar på kaffekalas. Jag och Otto hade bakat och varit duktiga; en vanlig "glass-cheesecake" och en brownie/cheesecake. Det blev väldigt gott och alla var nöjda. Speciellt jag som fick fina presenter och som har en pojkvän som fixar och donar med allt så jag kunde sitta och prata hela tiden.

Alla kakorna



Mycket folk...

Zocka var också med såklart :)

 

Idag har jag varit på Väla med Sara och Madde. Tog en lång fika och lite shopping. Jag tror dock att jag är inne i en shoppingsvacka, har inte hittat något som jag verkligen känt att jag vill ha på jättelänge. Trist!

 

Hoppas ni haft en bra helg i det fina höstvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0