Helgen

Igår hade jag middag för tjejkompisarna. Det var jättetrevligt och jag fick superfina saker! Det blir inte riktigt samma sak när man själv är värd. Man ska fixa med mat, plocka fram och plocka undan, hålla koll så att alla har något att dricka hela tiden, ja ni vet. Man kan inte riktigt slappna av, eller jag kunde inte. Hoppas man vänjer sig ju fler middagar man bjuder på :P Jag var så uppstressad så jag bara tog ett enda kort på hela kvällen tyvärr! Kan försäkra er om att maten var jättegod, lägenheten fint städad och pyntad med ljus och allt och att alla tjejerna ruggit snygga såklart! =)

Otto var på halloweensittning med klassen igår :D


Filmen i fredags var bra, men jag blev lite negativt inställd till Facebook, hehe. Trodde inte det var en så mörk historia bakom hela grejen... Tycker inte om stora företag som kör över sina anställda bara för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Men ja, det var en bra film! =)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

åå, tack va söt du är. Snygg outfit på dig i helgen, killen där emot ser lite läskig ut =) hoppas ni får en bra start på veckan. kram kram

2010-10-31 @ 22:12:49
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0