Födelsedag

I tisdags fyllde jag år! 22 jävla år. Fasen vad tiden går fort... Snart sitter man där med hus, barn, volvo och vovve. Haha. Men innan dess har jag massor av planer på saker som ska göras och upplevas!

Min dag var en underbart fin höstdag. Jag och Otto gick upp tidigt och kickade igång dagen med en joggingrunda, som följdes av en god frukost och en lång varm dusch. Efter det var jag helt död och fick ta mig en nap innan skolan! Jag blir så fruktansvärt trött och hängig när jag gör saker innan frukost. Tog mig till skolan och hade anatomi. Jisses, vilken jobbig kurs det kommer bli. Väldigt intressant men jobbig!

På kvällen kom det hit lite folk och kollade på Sverigematchen. Jäkla skit att de inte kunde vinna på min dag! Men annars var det mycket trevligt =)

Fick en ny kamera av min älskling! Så nu är det slut på sladdproblem, batteri som tar slut direkt och skärmar som hänger sig. Tack älskling! ♥

Fick även lite riksdaler av mina pärson så jag ska till Nova imorn och kolla in mina nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0