Familj och mat, mat, mat...

En bra och mysig helg börjar ta slut. Det har varit en händelserik helg. I fredags var jag på sittning med klassen och det var helt klart en av de roligaste kvällarna nånsin! Vi hade så jävla roligt rent ut sagt. Vi sjöng och dansade till schlager hela natten lång! Sjukt roligt!






Det var ju tema fritidsintressen på sittningen. Jag gick som sagt i pyjamas sen var det lite blandat t.ex. dansare, hockeysupporter, seglare, hund och arsenalsupporter =)

Igår var vi hemma hos Ottos föräldrar och grattade hans bror som fyllde år. Det krängdes hemmagjorda tårtor; smörgåstårta och gräddtårta! På kvällen åkte vi hem mina föräldrar och åt och sov där. Mycket mat i lördags alltså. Idag så börjades dagen med fika med tjejerna på Mezo i Helsingborg. Det var längesen vi sågs. Vi är så utspridda och upptagna i vårt gäng just nu. En i Brighton, en Göteborg, en i Helsingborg, 2 pendlare till Lund och 2 i Lund, haha. Så det är inte lätt att planera in alla! Efter fikan åkte jag och Otto till Ikea för lite julpyntsinköp. Fick hem lite olika ljus och lite annat smått och gott. Man får ju alltid med sig mer än vad man tänkte från början när man går på Ikea. Nu ikväll var vi hos min mormor och morfar och åt god söndagsmiddag. Så det har varit en riktig mat- och familjehelg för mig och min kära sambo :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag leker på Julias pilatesboll och världens sötaste Zocka! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

låter som du hade en bra helg. Vi har vänner i Helsingborg, i Ingelsträde. Så passade vi på att möta upp lite blogg kompisar också. jätte kul. hoppas du får en bra vecka. kram

2010-11-16 @ 11:52:14
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0