Torsdag

Idag har jag varit ledig, eller ledig är man aldrig riktigt när man pluggar. Självstudier som det så fint heter. Igår blev vi äntligen klara med vårt anatomiarbete och igår fick vi även ett nytt arbete som ska göras i anatomin, jippi! Det kommer nog gå lättare denna gången. Nu har vi liksom en mall att gå efter och vet vilka böcker som är vettiga!

Idag träffade jag Rebecka för en fika. Det var riktigt längesen vi träffades under stressfria omständigheter, hehe. Rebecka är helt klart den mest svårinplanerade vännen jag har. Hon har alltid så mycket att göra. Så vill man ha en dejt med henne får man boka in det waaaay ahead! =) Jag blev lite bitter för jag ville ha ett par joggingskor på Stadium som var slut i min storlek och ett par träningstajts som satt asfult. Har 20 % rabatt på Stadium fram till söndag så hade gärna velat uttnyttja det i och med att jag behöver skor och tajts. Men passar och finns det inte så kan man inte göra så mycket, därav bitterheten. Får ta kanske ta mig en titt på Väla i helgen..

Både jag och Rebecka älskar att kolla inredningsbutiker och annat mysigt som hör till hemmet. Och nu börjar ju allt fint julpynt dyka upp i butikerna. Jag vill gärna ha en stor julstjärna i vardagsrummet. Får börjar bearbeta Otto nu så han vänjer sig vid tanken när det är dags för julpyntet att komma upp, haha =)

En stjärna i denna modellen vill jag gärna ha. Denna kommer från Granit.



Imorn blir det pyjamas på sittningen! Gud hjälp mig, kommer skämmas ihjäl, haha!


Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

VIlken fin stjärna!

2010-11-11 @ 21:29:06
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0