Snööö

Snö i Skåne i november känns konstigt och ovant. Brukar inte snöa såhär "tidigt". Och det har hållt på hela dagen också dock med lite regn emellanåt. Just nu snöar det jävlar i det :( Tur att jag och Otto ska ha myshelg här hemma hela helgen, för nu kommer det blir kaos i trafiken. Skånetrafiken klarar inte riktigt av vintern!


När jag gick upp idag möttes jag av den här utsikten...

Jag var och klippte mig tidigt imorse. Klippte av lite på längden så det blev lite mer jämnlångt. Det tog 1,5 timme!! Tur det är skönt och avslappnande att vara hos frisören. Efteråt gick jag sväng på H&M, de har 10% rabatt för alla medlemmar idag. Fick med mig en kavaj hem =)

 

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

snygg dagens!! Rarelady kom faktiskt henke på när vi spånade bloggnamn. Jag ville ha något udda och han sa.. fu e ju lite konstig så rarelady passar ju dig =) ha en skön fraeag. krma

2010-11-19 @ 21:31:42
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0