Överraskningen

I torsdags hade Otto planerat en överraskning för mig. Det enda han hade sagt till mig var att vi skulle mötas i Malmö kvart över fyra. Jag trodde vi skulle gå och äta på en fin restaurang och kanske gå på bio. När vi träffades sa han; Vår buss går om cirka en timme så vi kanske kan äta lite snabbt på McDonalds? Haha, där sprack mina gissningar på en fin restaurang. När bussen kom och det stod Malmö Arena på den så fick jag mina aningar...

Oh yes, vi var på Idol-genrepet!! En riktigt bra överraskning av mitt hjärta. Eftersom det var ett genrep så kunde ingen riktigt sina "repliker" och verkligen inte Peter Jihde. Han sprang runt på scenen som en förvirrad höna och hade inte en aning om vart han skulle gå. Vid ett tillfälle sprang han in i en kuliss så det rann blod från näsan. Jihdes kollaps stod det på löpsedlarna dagen efter. Efter "smällen" var han ännu mer förvirrad, haha. Det var sjukt roligt. Nästan som att gå på stand-up komedi! Han dansade breakdans på scenen och stod på händer i soffan bakom scenen hos idolerna! Det är lite synd att det inte är lika roligt när det är live, men det ska ju vara lite speciellt att gå på genrepen också. Olle var i alla fall bäst tyckte vi, och när vi gick därifrån sa vi båda två att Linnea säkert skulle åka ut och det gjorde hon ju. Jay och Minnah tyckte jag lät bättre live än på tv.

En lyxig torsdag med andra ord, tack vare min fina pojkvän! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

sååå sött av honom. hoppas din måndag varit bra. krma

2010-11-29 @ 17:08:55
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0