Lyckat

Torsdagens fest blev verkligen lyckad. Vi höll till hemma hos Louise tills klockan slog 12 och sedan gick vi vidare till kårhuset på LTH. Lite mäktigt att få festa på kårhuset, haha. Där får bara ingenjörerna vara annars :) Gårdagen var en aning seg kan jag medge. Tog en lång sovmorgon och hängde i soffan medan Otto och hans kompisar spelade Fifa. På kvällen skulle grabbarna festa till det så jag fick snällt bege mig till Louise för Idolmys. Där var även Åsa, som också var lite seg från gårdagen. Vi beställde hem pizza och låg i soffan och snackade hela kvällen. Äntligen åkte Geir ur!! Jag har aldrig gillat honom och han är för gammal för Idol tycker jag... Jag har svårt att hitta en favorit i årets omgång, ingen som riktigt sticker ut tycker jag. Igår fick jag reda på att Jay är son till min systers gamla lärare i, lite coolt!

Idag blev det lite plugg och sen gymmet. Nu väntar popcorn, choklad, mys och en go film :)

Lite bilder från torsdagen, som vanligt var jag inte så bra på att ta en massa bilder...






Ser ut som snö men jag kan lova er att det inte snöar såhär tidigt i Skåne, här bara regnar och blåser det hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

Härliga bilder från en lyckad kväll. krma

2010-11-07 @ 14:43:42
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0