Kallt

Inatt kom det snö igen och det är riktigt kallt nu. Enligt dmi (dansk vädersida) så ska det vara minusgrader hela veckan... Burrrrr! Men det är fint och mysigt med snön. Jag och Louise var ute och gick i en timme innan idag. Det var väldigt friskt och skönt! Så länge det är vidstilla vill säga. Mindre kul var att Ottos cykellås har låst fast och han fick ringa efter bovärden som fick klippa upp det, hehe. I Lund klarar man sig inte utan sin cykel vare sig det är snö eller inte.

Imorgon ska Otto bjuda mig på överraskning!! Ska bli jättekul. Det enda jag vet är att jag ska vara i Malmö vid 16-tiden och att vi inte kommer vara hemma förrän vid elva. Så jag är verkligen spänd på vad det kan vara för något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0