Filmad

Denna måndagen gick fort kan jag lova! Började skolan kl. 13.30 idag. När man börjar så sent så känns det inte riktigt som om dagen börjar först då, om ni förstår. Anyway, vi hade färdighetsträning i samtalsmetodik idag. Det innebar att vi skulle öva oss på att föra ett professionellt samtal (typ som ett samtal mellan en psykolog och en klient) genom att intervjua varandra samtidigt som vi blev filmade. Samtalet skulle handla om ett verkligt problem för den som blev intervjuad. I mitt fall var problemet att jag skjuter upp saker och inte kan komma i tid! haha, ni som känner mig vet att det är min sämsta egenskap. Samtalen gick jättebra men usch och fy vad hemskt det var att se och höra sig själv på videon. Och en gång räckte ju inte utan vi skulle se den två gånger och verkligen analysera och spola fram och tillbaka den tredje gången. Fyyy! Jag hade huvudvärk efter det!

Nu ikväll var jag och tränade! Jag köpte träningskort på Actic (gamla Nautilus) för några veckor sen. Det ligger precis här vi bor så det är super. Varje måndag går jag på ett pass som heter Power och det är svinjobbigt kan jag lova. Man tränar med en skivstång och väljer själv hur mycket vikter man ska ha på. Jag skakar i hela kroppen efteråt! Hela min kropp skriker mjölksyra när vi är klara. Idag var det värre än nånsin, jag deckade i soffan när jag kom hem... Men det är en härlig känsla!=)

Mycket färg på innegården idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0