EMA

Sitter i soffan med sambon och tittar på EMA. Keisha fick pris för Best New Act precis, hon verkade helt borta. Vinglade fram på scen och pratade osammanhängande. Och nu fick Lady Gaga pris, alltid spännande att se hennes outfit! Inget kött denna gången hoppas jag, haha! Och Kate Perry suger verkligen live!



Imorgon är det måndag igen. Ny vecka med en massa plugg väntar. På fredag ska vi ha sittning med klassen med temat fritidsintressen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Otto tyckte jag kunde gå i pyjamas, för jag älskar att sova. Haha. Tror inte jag vågar gå ut i pyjamas faktiskt. Hade säkert varit skönt när man kommer hem och bara slänga sig i sängen! Själv funderade jag på att gå i joggingtights och någon stor t-shirt men nja vet inte... Förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0