Dagen

Idag var jag och min grupp på besök på en skola här i Lund. Vi har fått en uppgift som går ut på att undersöka och analysera en skolas lek- och skolmiljö. Så vi var och fotade och kollade på skolgården, pratade med barnen om var de brukar leka och vilka lekar m.m. Sen kollade vi hur klassrummen var uppbyggda och lite så. Jag var ute och fotade och pratade med barnen. Det var kallt kan jag säga! Och lite svårt att få en bild om hur det ser ut utan all snö.. men det blir nog bra. Vi ska bygga en modell med förändringar som vi tycker skolgården behöver och en grafisk ritning över klassrummet. Så det blir att vara kreativ! =)

Jag har varit frysen hela kvällen. Vid 16-tiden kröp jag ner under täcket och skulle plugga men det slutade med att jag somnade och sov i 2 timmar. Ups...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0