Bakdag

Efter skolan idag fick jag och Louise för oss att baka muffins. Vi letade upp lite goa recept och fixade ingredienserna. Det blev en omgång kladdkaksmuffins och en med vanliga chokladmuffins. Vi gjorde i små formar så att det skulle bli många, och man kan äta fler! Mumma!


 

 

 

Inatt drömde jag att jag var med i Biggest Loser. Sprang i en hinderbana i lera, haha. Tror jag lever mig in i det programmet lite för mycket! Men jag är helt fast, verkligen älskar det! Amerikanska versionen då såklart!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

ååå, vill inte banat när jag ser det här =)

2010-11-16 @ 22:28:01
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Stefan

Final i Biggest Loser Sverige på måndag. Det absolut bästa i serien är utan tvekan att se alla återvända och visa hur mycket man har klarat av att gå ner. Blir så otroligt motiverad av det. :)

2010-11-17 @ 11:14:22
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0