Onsdag

När jag drog upp rullgardinen imorse trodde jag inte det var sant.. Fruktansvärt tråkigt väder! Grått, mulet och ösregn, och det håller fortfarande på. Var är våren?

Jag ska på ansiktsbehandling på Njuta här i Helsingborg kl. 13 som jag fick av min kära pojkvän i julklapp. Ska bli riktigt skönt! Hade först tänkt att promenera ner till stan men inte i detta vädret, det får bli bussen.

Annars idag så måste jag städa och skriva på min och Johannas uppsats. Vi ska skriva en uppsats på 4-6 sidor som får handla om typ vad som helst bara det är relaterat till arbetspsykologi, så det kommer nog inte bli alltför jobbigt. Man ska bara ta sig i kragen och sätta igång i tid. Vi ska skriva om konflikter och konflikhantering, känns som om det kan bli en bra diskussion med det ämnet.

Nu ska jag ta tag i städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0