Nervöst

Jag sitter och följer älsklingens match mot Kristianstad med liverapportering och fy vad nervöst det är! Det är mycket värre än när man är på plats och kollar live. Nu får man bara en lite fjuttig mening som säger 1-1 eller rött kort... Det står i alla fall att min älskling har gjort några bra räddningar trots att de för tillfället ligger under med 3-2. Får hålla tummarna för att de reder ut detta... de gula! Första hemmamatchen låg de under med 2-0 och vände och vann med 3-2 så det går! Vinner de idag så leder de serien med två poäng så hoppas, hoppas!

Igår träffade jag Rebecka! Det var längesen vi sågs så det var väldigt trevligt och mysigt. Tog en fika i Norra Hamnen och en shoppingrunda på Väla. Jag brukar inte tycka det är lika mysigt att gå på Väla som det är att gå på stan, men igår var det så tråkigt väder så man hade inget val. När ska våren komma tillbaka? Saknar den..

Har inte riktigt kolla på dagarna just nu, med röda dagar och klämdagar och allt. Sen går jag inte i skolan alla dagar heller så man får inte riktigt in någon rutin, det är lite jobbigt tycker jag faktiskt. Jag blir lätt trött och seg när jag sover olika länge varje dag, försöker att gå upp hyfast tidigt trots att jag är ledig men det går inte alltid när man inte har något som drar i en, om ni förstår? I morgon går jag 10-15 i alla fall, längsta dagen på länge.

Ojoj, nu åkte Kristanstads tränare upp på läktaren! Varför händer det inte sånna här spännande saker när jag är och kollar? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0