Hundägare

Nu är jag hemma i Helsingborg igen efter 4 dagar i Lund. Idag är det jag som står för middagen (mamma jobbar så då faller lotten på mig, haha) det blir kyckling och ris och någon sås som jag inte bestämt mig för än. Ska bli gott i alla fall!

Imorgon ska vi åka titta på vår lilla valp, som vi ska få nästa helg. Jag var inte med förra gången familjen var där så det ska bli kul att få se de små varelserna, som är 6 veckor gamla nu. Det är ännu inte bestämt vilken av valparna vi ska få. De som äger kenneln kommer att bestämma det, eftersom de känner hundarna bäst så kommer de se vilken valp som kommer passa bäst in i vår familj. Hoppas de väljer rätt så vi inte får en liten bråkstake!

Som vuxen och i nuvarande skick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0