Gymnastik

Nu ska jag snart iväg på gymnastikuppvisning. Min gamla förening har våruppvisning idag och det ska bli så roligt och se hur mina små (?) gymnaster har utvecklats. De är inte så små längre, nästan alla är över 14 nu och är snart lika gamla som jag var när jag tränade dem. Men i mina ögon kommer de alltid att vara mina små gymnaster! :)

Jag tränade gymnastik när jag var yngre och när jag var 12 år blev jag ledare och fick tillsammans med en kompis ansvar för en nybörjargrupp med 5-6 åringar. Några av de tjejerna tränade jag sen i nästan 6 år. Det ska bli kul att se hur mycket de har utvecklats sen jag slutade. Vet att några är med och tävlar USM och någon kanske till och med JSM :)


Här är några av mina tjejer, lite äldre bara!

Nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0