Måndag

Idag är det den längsta och ljusaste dagen på året, sen blir dagarna kortare och mörkare igen.. =( Ganska deprimenande dag faktiskt, haha.

Fick jobba över idag på jobbet. Det är väldigt mycket att göra nu innan midsommar. Men det gör inte mig så mycket, blir ju bara mer pengar! =) Tråkligt att komma hem så sent på kvällen bara..

Det märks att Zocka blir mer och mer hemmastad här hos oss. Hon testar oss dagligen och då gäller det att visa vem som bestämmer. Jag tycker det är svårt eftersom jag blir lite rädd när hon ska bitas och hålla på, haha. Hon har verkligen ett jäkla humör den där lilla varelsen. Så nu har vi två jobbiga tonåringar i huset! ;)


  
Älskade valpen sover på lite obekväma sätt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Stella tyckte oxå om konstiga ställen att ligga på när hon va liten :P Tvättmaskinen tex :P Hihi

2010-07-14 @ 20:27:23
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0