Överlevaren!

Förlåt för att jag var så bitter i det förra inlägget! Jag överlevde och lämnade in den hemska hemtentan i tid, återstår att se om jag behöver komplettera något men håll tummarna för att jag inte behöver det. Usch, hoppas jag slipper hemtentor i fortsättningen, det var verkligen inte roligt!

Idag har det varit underbart väder. Efter inlämningen gick jag, Johanna och Emilia och lunchade i solen. Det kommer bli tråkigt att inte ses lika ofta längre, vi har väldigt trevligt tillsammans. Hoppas vi kommer hålla kontakten ändå :) Resten av dagen spenderade jag i solstolen, skönt att få lite färg också. Jag har räknat med att inte få så mycket färg denna sommaren i och med att jag ska jobba på ett lager exakt hela lovet. Så man får passa på när det kommer dagar som denna! Jag hann även med en lång joggingrunda i solskenet :)

När älskling kom hem från träningen provade vi på en ny rätt. Fetaostgratinerad fläskfilé och råstektpotatis! Det blev riktigt gott! Sen har vi snickrat ihop ett av våra två vitrinskåp. Det var lite meckigt men det blev rätt till slut. Kommer bli superfint när allt är klart här i lägenheten!

Nu sitter vi i soffan och laddar inför Göteborg och Green Day imorgon! Ska bli riktigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: E

Klart att vi ska hålla kontakten! :)

2010-06-05 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0