Ledig

Idag är jag ledig. Det har varit en tuff vecka på jobb. De säger att det tar ungefär 1 månad innan man kommer in i det och inte har ont i kroppen längre. För ont i kroppen det har jag, träningsvärk i armar, axlar och rygg, sen är jag trött i rygg, ben och mage. Ja, man använder verkligen hela kroppen när man plockar varor på Icalagret! Kommer bli värsta biffen efter denna sommaren, haha, i alla fall överkroppen. Benen och konditionen får sitt när jag cyklar dit och hem, men det är inte samma sköna känsla som efter en lång joggingrunda. Imorgon jobbar jag 6-16, så det blir bra med OB-tillägg då ;)

Hur hinner folk som jobbar 8-9 timmar varje dag med sitt liv? Jag har inte hunnit/orkat göra någonting denna vecka och då har jag ändå bara jobbat 7,5 timme varje dag. Tänk om man har familj, barn och hus som ska skötas och sen hinna med att träna och träffa vännerna. Det går inte ihop. Dagen behöver fler timmar, eller så får vi jobba mindre!

Och Zocka växer så det knackar! Hon är ganska stor nu tycker vi i familjen, som ser henne varje dag, men andra tycker fortfarande hon är pytteliten. Får bli bilder en annan dag!

Nu blir det mat sen ska jag snart sova, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0