Green Day och helgen!

Jag har inte skrivit på ett tag men det har haft sina förklaringar. I lördags åkte vi ju till Göteborg för att se Green Day, åkte upp tidigare för att hinna gå lite på Liseberg. (Egentligen ville jag hellre gå på stan och shoppa men jag blev nedröstad) Det var superfint väder så det var mycket trevligt på Liseberg också! Jag var inte alls på karusellhumör dock, men det blev en runda i Balder och två i Lisebergsbanan i alla fall.

Green Day var lika bra som sist när vi såg dem i Globen! Jag är inget stort Green Day-fan alls men de är verkligen supergrymma live! De gör verkligen mycket för sina fans, bjuder upp dem på scenen och låter dem sjunga med och kysser dem, haha. Tyvärr så visste vi inte att det skulle vara två förband så det var en väldig seg väntan innan de började spela, hade vi vetat det så hade vi kommit senare i och med att vi hade sittplatser.


Igår var jag själv hemma och passade Zocka! Hon växt ganska mycket på en vecka faktiskt. Vill inte att hon ska bli stor, hon är så söt nu när hon är liten.


Idag har det varit riktigt tråkigt väder, ösregn hela dagen! Jag och mamma åkte till väla och köpte ett regnställ till mig så jag kan cykla till jobbet utan problem när det är sånt här väder, haha. Imorgon börjar jag alltså jobba, är lite nervös men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0