Frustrerad

Emilia tycker att jag ska avreagera mig här på bloggen så nu gör jag det! ;) Jag är så fruktansvärt arg på vår j*vla hemtenta. De består av 4 futtiga frågor, och varje fråga tar ungefär 100 år att göra klart. Nej, men seriöst jag har suttit sen kl. 9 med samma fråga och har inte ens kommit halvvägs. (notera att jag inte har varit inne på en ändå blogg eller facebook, bara suttit med böckerna och skrivit, inte ens gosat med Zocka) Vid 12-tiden kom jag på att "oj det här är nog inte helt rätt" så det var bara att börja om igen... :( Har inte en aning om hur jag ska hinna klart innan kl. 12 imorgon, det är ett mysterium!

Det är så mycket som distraherar mig just nu.
1. Det fina vädret (borde vara förbjudet att sitta inomhus och plugga när solen skiner och det är 20 grader varmt)
2. Sockersöta Zocka
3. Mårten flyttade ut från lägenheten igår så nu är det fritt fram för mig och älskling att börja inreda vårt hem! Så jag vill hellre leta fina möbler och detaljer istället för att läsa om "The Individual in the Changing Working Life" (De som har skrivit den boken är förresten svenskar, varför skriver man den på engelska då?)

Men nej, jag ska skriva en f*cking hemtenta jag!

Kommentarer
Postat av: a&o

I feel you! Som sagt, det är bara några timmar kvar, let's make the best of it :)we are in this together!

2010-06-03 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0