Reunion

Idag är det inte fint väder, faktiskt ganska kallt. Återigen, bara för att jag är ledig. Typiskt tycker jag! Jag klarade av att hålla mig vaken igår, så jag såg hela Farsan. Första gången på länge som jag klarade av att en hel film ;) Och den var väldigt rolig, farsan var bara för skön haha! Jag brukar inte tycka om svenska filmer men Josef Fares gör roliga och sköna filmer!

Det har varit en riktig slappedag idag. Otto skulle upp tidigt för en heldag med laget så jag låg kvar i sängen och slötittade på tv till 12. Jag behövde verkligen en sovmorgon! Sen åt jag frukost lääänge och kollade på So you think you can dance, så sjukt duktiga de är. Jag vill också kunna dansa så! Sen blev det tåget hem till Hbg igen och ett långt samtal med med min favoritnorrlänning Karro. Vi lärde känna varandra när vi var i Australien förra året, tyvärr fick Karro åka hem tidigare eller nästan direkt för hon blev sjuk :( Men i alla fall, vi har hållt kontakten och förra sommaren var Anna (min kompis som jag åkte till Aussie med) och jag i Göteborg (Karro bor där nu) och hälsade på henne och nu kommer Karro förhoppningsvis ner till oss och hälsar på. =) Det ska bli riktigt roligt! Håller tummarna (eller betyder det otur?) för att det blir av! En annan rolig sak är att Lotta (en annan tjej som vi lärde känna i Australien och som jag och Anna reste med sen under hela resan) också ska ner till Skåne i augusti! Så det kanske blir en reunion för de 4 svenskorna!

Lotta, jag, Anna och Karro på vårt hostel i Sydney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0