Tunga steg

Sara drog med mig på en joggingrunda ikväll! Jag har inte joggat sen i början av juni! Kände mig som en elefant i början innan man kom in i andningen och inte klampade fram. Är ganska skakis i benen nu så det ska bli intressant och se hur det känns på jobbet imorgon, har mitt jobbigaste pass 8-18. Men det var skönt att komma ut i spåret igen och röra på fläsket. Jag har, hör och häpna, haft ett väldigt joggingsug den senaste tiden!! Kanske ångrar mig imorgon när jag inte kan röra mig för all träningsvärk men den tiden den sorgen =)

Behöver dock ett par nya skor, köpte mina när jag började på CityMail hösten 07. Så de är väääldigt slitna! Får bli en höstinvestering tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0