Morfar 80 år!

I torsdags fyllde min morfar 80 år! Vi var där på kalas och firade. De hade haft öppethus hela dagen, men jag jobbade till 18 så nästan alla hade gått när jag kom.. Där hade varit omkring 50 personer och firat och morfar var glad över att träffa alla gamla släktingar och vänner. När morfar var 7 år var han med i den lokala tidningen där han bodde. Det var en artikel om unga odlare (!). Otto hade varit på Universitetsbiblioteket i Lund och lyckat få fram artikeln. Morfar blev jätteglad!! =)

Idag åker jag och älsklingen till Karlskrona på en minisemester. Vi ska hälsa på Ottos bror och hans familj som bor utanför Karlskrona. Det ska bli skönt att komma iväg lite, synd att vädret inte ser ut att bli så bra bara.

Nu ska jag hoppa i duschen och fixa med matsäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0