Hetta

Puh, vad det är varmt! Det är svalare inne än ute. Och älsklingen som ska spela match idag, stackare! De borde få extra drickespauser när det är över 30 grader varmt tycker jag.

Idag har jag tvättat fönsterna här i lägenheten. Det var en fågel som hade flygit in i vardagsrumsfönstret och lämnat avtryck från vingarna och huvudet, haha. Så jag satte igång och tvätta och rätt som det var hade alla fönsterna blivit tvättade och jag hade dammsugit hela lägenheten. Det går fort om man vill! Det är mycket roligare att städa när det är ens eget skit man ser, om ni förstår, och det är ens eget place. Hemma hos familjen är det ju 4 andra som hjälper till och skitar ner.

Nu ska jag ta en iskall dusch innan jag beger mig till Klostergården för lite division 1 fotboll! Får inte glömma solkrämen, annars kommer jag vara rööööd sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0