Hästbajs

På vägen till jobbet cyklar jag förbi en hästgård och på cykelvägen ligger det alltid fullt med hästbajs. Hästar är ju inga små djur så det är rejäla klickar som blockerar min väg. Om man ska plocka upp efter hunden varför kan man inte ta bort efter sin häst då? Jag förstår att det kanske inte är så lätt att hoppa av och slänga ner det i en påse eller något (ni kanske förstår att jag aldrig har haft häst och inte är så insatt i hästlivet) men man kan väl "sopa" undan det från vägen? Suck!

Vi har köpt tv-bänk nu! Den är riktigt fin, men vi har inte fått hem den ännu för den var slut i butiken. Men jag är säker på att det kommer bli hur fint som helst när den är på plats. Det blev en vit bänk och nu funderar vi på om man kan ha ett soffbord i trä eller om det också ska vara i vitt?


Visst är den väldigt lik den andra som jag fastnade för, men som var lite för dyr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0